Total Pageviews

SELAMAT DATANG KE TERATAK IBU TOK...TERIMA KASIH KERNA SUDI BERTANDANG...SEBELUM KELUAR SUDILAH KIRANYA TINGGALKAN KOMEN KAWAN2 PADA RESEPI IZZAH

Tuesday 9 August 2011

YANG DI TUNGGU DAH TIBA.....

 ~~Assalamualaikum w.b.t~~
>>Syukur ke hadrat Allah subhanahuata'ala,atas limpah kurnianya,memberiku kesempatan untuk bernafas lagi di bumi bertuah ini....hari ini 09.08.2011 aku mendapat sebuah bungkusan kiriman dari kakak fbku yg budiman iaitu kak Zainal Akma...sebuah bungkusan yg begitu bermakna bagiku.......
>>Inilah bungkusan yg aku maksudkan.....isinya merupakan daun ubat yg dikenali sebagai 'ular sabah'. Selama ini aku belum melihat lg pokok ni,jauh sekali untuk merasanya...ia bermanafaat untuk aku..... biarlah aku sahaja yg tahu......
>>Ini la rupanya daun ular sabah yg aku terima dr kak akma siang td...jap lg nk cuba blend dgn apple hijau, nk tgk apa rasanya...harap2 x le teruk( hehe )....muka kureng ngan ubat ubatan.
>>Yg ni pula,pic pokok 'ular sabah' dr dalam pasu kt rumah kak Akma,aku pun nak semai juga batangnya,harap2 akan tumbuh,dapat la aku jadikan minuman untuk mengubat penyakitku....

>>Daun 'ular sabah',setelah di ceraikan dari batangnya,berserta dengan sebiji epal....aku akan blend & jadikan jus...mudah mudahan boleh ku jadikan amalan harianku,bila pokoknya yg ku semai,hidup subur, insyaAllah dengan izinnya.....
>>Ha inilah rupanya jus daun 'ular sabah' + 1/2 biji epal hijau....rasanya sedap,xde rasa pahit @ maung.... nampaknya akan menjadi amalanku ......InsyaAllah...semoga tuhan merahmati usahaku..Aminnnnnn.

0 ulasan:

Post a Comment